måndag 29 december 2008

Beyoncé + Ciara

Hahaha. Även när det är Beyoncé så har jag lite svårt för sådant här. Ni vet vad jag menar, ta en look på titeln bara. Visserligen kul att Beyoncé drar till med en heja-Obama-visa, men det är lite väl cheesy. Positivt i alla fall att det läcker Beyoncélåtar. Hon spelade ju in runt 70 stycken för nya albumet, och jag hoppas att det fortsätter komma lite låtar då och då.
DOWNLOAD Beyoncé - Proud To Be An American

Apropå Beyoncé så har jag länge undrat när emcees ska börja dra freestyles över Diva-beatet. Det kanske inte passar manliga rappare i och för sej... Men ändå. Nu har i alla fall Ciara hoppat på det för sitt kommande mixtape, som jag längtar enormt mycket efter. Hennes nya singel, Never, Ever, droppar femte januari, är proddad av Polow Da Don och gästad av Young Jeezy. Också något att längta efter.
DOWNLOAD Ciara - I'm A Diva

Inga kommentarer: