tisdag 20 maj 2008

Nytt! Young Chris, Solange

Mary gör mej olycklig. Varje låt jag hör med henne får mej att digga henne och hennes musik sjukt mer och mer, och det gör mej olyckligare och olyckligare över att konsertfuckern blev inställt. Men jag kan inte sluta lyssna. Suck...

Nåja, som tröst har jag alltid Beyoncé och Hovi. Och min crush, Young Chris. Bejben har släppt en ny låt. Har den tyvärr inte på download, men att lyssna på den går alldeles utmärkt. Ibland i alla fall, efter att jag hade lyssnat på den några gånger började det brusa som fan. Men det var nog bara tillfälligt, för sen började det funka fint igen. Aja, lyssna! Han är ju bäst.
Young Chris - Can't Let You Go Hip Hop Songs > HipHopDX.com

Beyoncés baby sis Solange har släppt en ny låt. Jag diggar verkligen hennes jazziga soulsound, här i discoversion.
DOWNLOAD Solange - Sandcastle Disco

1 kommentar:

Loïc sa...

Chris must drop his album.. too many sounds are leaked.
And this one is sooo good.


you have to post the new usher with jigga.. i can't stop listening it, jay killed it.