torsdag 22 maj 2008

Nytt! Common, Heltah Skeltah

Låg och lyssnade på Commons Finding Forever imorse, idag, när jag vaknade. Good shit! Kanye och Common får det att funka helt enkelt. Commons kommande platta, Invincible Summer, kommer inte vara en Kanye/Common-platta. Första låten har läckt från den nu, och det låter inte som det jag vill höra av Common. Får se hur resten blir...
DOWNLOAD Common - U.M.C. (Universal Mind Control) (Feat. Pharrell)

Jag tror att denna låt är från GTA 4, men jag är inte säker. Men whatever, jag postar den bara för att det är Buckshot och för att Buckshot är sååååååååååååååå jäääävla grym!!!
DOWNLOAD Heltah Skeltah - Can't Trust Em (Feat. Buckshot)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar både Be och Finding Forever, detta är tyvärr inte samma sak :(

karin lil'bridge sa...

Precis. Be och Finding Forever är underbara, och man får ju inte glömma Like Water For Chocolate. det är sån musik Common ska göra!