onsdag 14 maj 2008

Nytt! Lil Wayne, Ashanti

Alltså. HAHAHAHAHA. Det är det första jag har att säga om detta. Det andra är att detta är så jävla kasst. När Weezy droppade Lollipop så var det bara början på v-coder-grejen, t-pain-voice, eller vad det nu heter. Ni vet vad jag menar i alla fall. Jag fattar inte hur emcees kan göra Lollipoplåtar och komma undan med det! Alltså.. Hahahaha. Sjukt kasst, sjukt töntigt, sjukt fult, helt sjukt bara. Jag hoppas de kommer inse detta och skämmas för det någon dag, haha. Uuuusch. Och Kanye West fortsätter sjunka.
DOWNLOAD Lil Wayne - Lollipop (Remix) (Feat. Kanye West)

Varje låt som inte har lollipopeffekter just nu är värd att lyssna på. Jag brukar inte digga varken Akon eller Nelly speciellt mycket, men denna är fett najs! Speciellt Nellys del. Somrig, soft men peppande och fett najs. Getta this!
DOWNLOAD Ashanti - Body On Me (Feat. Akon & Nelly)

2 kommentarer:

Anonym sa...

så det går ju inte att inte älska lollipop låten!

karin lil'bridge sa...

JAG HAAAAAAAAAAAATAAAAAAAAAAR DEN!