lördag 3 maj 2008

Nytt! Papoose, Young Jeezy, Swizz Beatz

Papoose har släppt en låt angående Sean Bell-grejen. Han gjorde en låt för två år sedan är skjutandet skedde också. Här har ni båda.
DOWNLOAD Papoose - Change Gon Come (50 Shots)
DOWNLOAD Papoose - We Shall Overcome (50 Shots Sequel)

Ny låt med Young Jeezy. Fett bra, ända tills.. Alltså. Jag vill dö varje gång jag hör den där jävla T-Pain/Lollipop-rösten! JAG VILL DÖ. Här är det Kanye motherfucking West som använder den. Varje nerv i mej vibrerar av irritation och ilska varje gång jag hör en låt med den. Och den finns ju för fan i varje jävla låt! Jag ska från och med nu sluta lägga upp låtar med den. Jag ska inte ens lägga upp denna Jeezy-låt, jag vill inte sprida detta hemska påfund.

Swizz Beatz har släppt en ny låt som är med på hans kommande platta. Den är väldigt swizzig.
DOWNLOAD Swizz Beatz - Where Tha Cash At

Inga kommentarer: