fredag 23 maj 2008

Nytt! Lil' Kim, Usher

Haha. Jag visste nog vad som väntade när jag läste titeln på Lil' Kims nya låt. Respirator. Ookej, det kommer vara någon slags röstförvränging, är det en respirator de sjunger igenom för att få T-Pain/Lollipop-rösten? Skulle inte förvåna mej. Det skulle vara en jävligt skön låt om hon skulle ha sin vanliga röst. Den är lite Lighters Up. Lite reggaeish. Jag vill överkomma mitt enorma hat för T-Pain/Lollipop-rösten. Det är sjukt ansträngande att hata den, och den går ju icke att undvika. Så.. det första jag ska göra är nog att sluta tjata om den. Och försöka digga den här låten, för den är nog egentligen bra.. Tror jag.
DOWNLOAD Lil' Kim - Respirator

Ny låt från Ussssher. Egentligen är det typ en förlängning av introt från hans senaste platta. Det är en konstig låt, jag tror inte att den har någon refräng. Det är bara samma tempo låten igenom, men det är bra och Usher sjunger fint. Plattan är förresten grym, yup yup French Guy fixade den till mej såklart. Recension kommer nästa vecka, då den släpps.
DOWNLOAD Usher - Forever Young

Inga kommentarer: