fredag 27 juni 2008

Nytt! Young Buck - Laugh Now, Cry Later

Allt jag gör är att lyssna på Talib Kweli just nu. Talib Talib Talib Talib! För ett par månader sen tog jag tag i Common/Mos Def/Talib Kweli-lyssnandet, vilket kändes som ett måste, vilket det verkligen är. Common och Mos fastnade jag för direkt men inte riktigt för Kweli. Nu har dock tiden kommit, Talib Talib Talib Talib! Jag shoppade hans platta med Hi-Tek (Reflection Eternal), hans collabo med Mos Def (Black Star) och hans senaste soloplatta (Eardrum) när jag var i NYC. Eardrum är helt underbar. Nåja, det jag skulle säga var att jag är aningen seg på att slänga upp nya grejer här eftersom jag bara sitter på mitt rum och diggar Kweli. Och nu fuckar internet helt och hållet och ingenting funkar, så alla låtar kom inte med. Finns en hel drös med gamla Lupe-låtar som har läckt och lite mista West också, men don't worry. Det kommer upp senare.

DOWNLOAD Young Buck - Laugh Now, Cry Later

Inga kommentarer: