lördag 21 juni 2008

Nya mixtapes! Wale, 50 Cent, Gemstones, LL Cool J, Young Buck, Punchline

Yooo!

Har en hög med nya och gamla mixtapes. Får se när jag hinner lyssna igenom dem själv, men måste givetvis lägga upp dem här.

Dessa Wale-mixtapes är några år gammla, från 2006 närmare bestämt, och släpptes innan han blev hypad. Jag diggar Wale fett mycket, och många andra gör det säkert också. Kul att höra något från hans early days!
DOWNLOAD Wale - Paint A Picture [MIXTAPE]
DOWNLOAD
Wale - Hate Is The New Love [MIXTAPE]

50 rappar över fräna 70/80-tals souliga tunes på sitt brand newa mixtape, Sincerely Yours.
DOWNLOAD 50 Cent - Sincerely Yours [MIXTAPE]

Jag har inte hört speciellt mycket av Gemstones. Enstaka låtar här och där och fett många gästverser på Lupe Fiascos visor. Här är ett helt mixtape med han.
DOWNLOAD Gemstones - The Testimony Of Gemstones [MIXTAPE]

LL Cool J släpper sin.. hundrade(?) platta snart. Han värmer upp med ett mixtape tillsammans med DJ Kay Slay.
DOWNLOAD DJ Kay Slay & LL Cool J - The Return Of The G.O.A.T. [MIXTAPE]

Haha, pallar ni med ännu fler? Mycket mixtapehiphop på en gång nu. Anyway, Young Buck, som jag själv börjar digga allt mer, har släppt sitt tredje mixtape på raken. Mannen har mycket att säga.
DOWNLOAD Young Buck - The Cashville Takeover [MIXTAPE]

Sist men fett inte minst, Punchline. Han är klassisk, och för tillfället ganska aktuell med gruppen eMC (Masta Ace, Wordsworth..). Enjoy!
DOWNLOAD Punchline - On Smash V.1

1 kommentar:

Unknown sa...

Du, Young Buck mixtapen kan inte laddas ner, länken funkar inte. kan inte du skicka den till mig senare? / Dzemo!