onsdag 25 juni 2008

Nytt! Skillz, G-Unit, Eve

Videon till Skillz första singel från kommande plattan har släppts. Jag hittade den här låten i februari eller mars och det har varit vårens anthem. Underbart soulig och underbart somrig. På min version är det dock Common som gästar, och här är det Talib Kweli. Just nu är jag helt beroende av Talib så det här är nästan bättre än Common-versionen. Fast tydligen ska både Common och Talib Kweli vara med på den låten som är med på plattan. Det lär ju bli ännu bättre. Och denna video är lovely också, så spana in.
DOWNLOAD Skillz - So Far So Good (Feat. Common)





G-Units T.O.S. har tydligen läckt. Ospännande, jag har bara lyssnat på enstaka låtar och det låter tråkigt som vanligt. Jag slänger bara upp en låt där det ryktas om att Fifty dissar T.I.
DOWNLOAD G-Unit - You So Though

Eves nästa platta, Here I Am, har verkat vara en såndär som aaaldrig släpps. Men nu börjar det hända någonting i alla fall. Första singeln är ute.
DOWNLOAD Eve - Fantasy (Feat. Robin Thicke)

Inga kommentarer: