tisdag 10 juni 2008

Nytt! Nas [MIXTAPE], Yung Joc, N*E*R*D, Little Brother, The Game, Will Smith, Memphis Bleek, Wale

Har samlat på mej en hel del de senaste dagarna, så här kommer en blandad kompott med en del ljusglimtar. Först och främst, detta borde jag postat med i förra inlägget men jag glömde. Nåja, Nas och DJ Green Lanterns The Nigger Mixtape har landat. Shit vad jag hypar för Nas nu! Plattan kommer bli fet fet fet!
DOWNLOAD Nas & DJ Green Lantern - The Nigger Mixtape


Yung Joc är ingen jag lyssnar på speciellt mycket, men jag lägger upp denna låt endast pga dess roliga titel. Och för att den är ganska fet.
DOWNLOAD Yung Joc - Bookoo

N*E*R*D har släppt sin tredje platta. Jag har lagt upp en hel del låtar från den tidigare, och personligen tycker jag inte att den verkar så bra. Det är så överdrivet hela tiden, men den här låten är lite mer chillad. Det är dock bara en bonuslåt som finns med på plattorna i UK och Japan.
DOWNLOAD N*E*R*D - Lazer Gun

Little Brother släppte ett mixtape med Mick Boogie förra året, och nu ska de släppa samma mixtape igen - fast med en del bonuslåtar och utan DJ-snack. ...And Justus For All version 2 släpps imorgon. Smakprov kommer här.
DOWNLOAD Little Brother - Life Of The Party (Remix) (Feat. Skillz & Carlitta Durand)
DOWNLOAD
Little Brother - A Word From Our Sponsors (Feat. Von Pea)

Freestyle-mania. Game har hoppat på A Millie, svårt att vara förvånad över det. Ganska jättemycket mer oväntat är att gamle Fresh Prince har gjort det också. Haha! Big Willie, det är inte bra men det är roligt.
DOWNLOAD The Game - A Millie Freestyle
DOWNLOAD
Will Smith - A Millie Freestyle (Big Willie)
DOWNLOAD
Memphis Bleek - Gangster Freestyle
DOWNLOAD
Wale - Luv Your Girl Freestyle

Juste, det här var jävligt coolt. Mick Boogie intervjuade Adam Tensta och la upp det på sin blogg. HÄR.

1 kommentar:

Anonym sa...

Will Smith låten är egentligen nån slags remix av So Fresh, en av hans tidigare låtar.