onsdag 4 juni 2008

Nytt! O'Neal McKnight, D12

Jag har ingen aning om vem O'Neal McKnight är, men råkade komma över den här låten och den är.. inte fet.. snarare lite rolig och peppande. Haha. Länge sen jag hörde Dupri på micken också, han gör det fett bra här! Diddy verkar ha ryckts med i låten - den är väldigt medryckande - också, mycket sällan han lyckas hålla ett flow som passar med låten.
DOWNLOAD O'Neal McKnight - Check Your Coat (Remix) (Feat. Jermaine Dupri & Diddy)

Nytt från D12, från deras nya mixtape, Return of the Dozen vol. 1. Det låter som det brukar, lite mörkare och jävligare bara. Jag är inte proffs på D12, men jag tror att de har fått med Proof på Suicide. Ingen Marshall är med. Jag hoppas att han släpper en ny platta i år, skulle vara galet fett och Eminem är saknad.
DOWNLOAD D12 - The Drill
DOWNLOAD
D12 - Suicide (Feat. Sindy Syringe)
DOWNLOAD
D12 - We Back

Inga kommentarer: