söndag 22 juni 2008

Nytt! LL Cool J, G-Unit

Yup, mer LL! A Milli-remixer och LL Cool J har blivit fett jävla standard, kommer nytt varje dag. Skoj skoj tycker jag, med LL alltså. Shit vad han promotar sej själv, hoppas att skivförsäljningen går bra sen när Exit 13 släpps! Jag ska i alla fall lätt getta den. Anyway, här freestylar han till G-Units Straight Outta Southside. Jag tror inte att jag nånsin la upp den förut när den kom? Så jag lägger upp den med nu.
DOWNLOAD LL Cool J - Straight Outta Southside Freestyle
DOWNLOAD G-Unit - Straight Outta Southside

Och jusste, det här med Young Buck och 50. Det är säkert många som redan har koll på det, men kan väl nämna vad som har hänt ändå. 50 läckte ut ett telefonsamtal mellan han och Buck där Buck är ledsen och ber om förlåtelse och grejer. Det var vääärsta grejen när det läcktes, tidigare i veckan, men sedan har det visat sej att de spelades in för ett år sedan? Vilket Buck säger på sin nya låt The Taped Conversation. Alltså. Jag blir lack på Fifty, vad håller han på med? Han kommer falla hårt snart tror jag, Yayo kan han ta med sej i fallet men Lloyd Banks är alldeles för bra för att vara Fiftys marionettdocka!
DOWNLOAD 50 Cent & Young Buck phone conversation pt. 1
DOWNLOAD 50 Cent & Young Buck phone conversation pt. 2
DOWNLOAD Young Buck - The Taped Conversation

Inga kommentarer: