tisdag 10 juni 2008

Nytt! Lupe Fiasco, Three 6 Mafia, Busta Rhymes, Raekwon, Cassidy

Heyhey. Imorgon stiger jag upp klockan 5 på morgonen för att bege mej iväg till Arlanda, och senare New York! WOHO. Jag har planerat att shoppa en hel jävla del plattor, och en massa sneakers och skor. Och kanske en laptop också, varför inte liksom? Haha, det kommer bli sweet! Lil'bridge i hiphopens capital, boo-fucking-yah! BROOKLYYYYYN!

Jag kommer hem nästa vecka, så det blir fett torrt på bloggen tills dess. Men sedan kan ni vänta er megamycket sköna låtar och news! Så glöm inte bort att fortsätta titta in.

Det här blir det sista som kommer upp innan breaket. Har inte tid att skriva något om det just nu, så jag slänger bara upp allt så får ni lyssna och tycka själva. Peace out.

DOWNLOAD Lupe Fiasco - Gangsta's Groove (Feat. Gemstones)
DOWNLOAD
Three 6 Mafia - I Got (Feat. Pimp C)
DOWNLOAD
Busta Rhymes - Like That
DOWNLOAD
Raekwon - Once In A Lifetime (Feat. Mika)
DOWNLOAD
Cassidy - Lost It All

2 kommentarer:

Unknown sa...

Får inte jag plats typ i din resväska eller något? :P From sweden to BK! ha de så jävla fett ! Peace

Anonym sa...

haha, jag trodde att Mika var den där falsettsjungande fjanten! tur att det inte var det...