tisdag 21 april 2009

Rhymefest - The Manual (Mixtape)

Hej y'all. Hoppas det finns folk som fortfarande följer bloggen, trots det långa uppehållet. Jag är hemkommen och bloggen bör börja rulla som vanligt inom några dagar. Jag själv är väldigt ouppdaterad för tillfället, men tänkte väl ta tag i det och sedan nämna de nyheter som är värda att nämna här. Men tills dess är det väl lika bra att köra på som vanligt med det som är nytt.

I och för sig är det här inte helt nytt såg jag nu, men skit samma. Rhymefests efterlängtade mixtape The Manual släpptes den sjätte april och finns att både lyssna på och gratis ladda ner på HipHopDX! Jag lyssnar nu och det låter bra, I must say. Läs även en lång intervju med 'Fest där han snackar om mixtapes, album och Queen Latifah!

DOWNLOAD Rhymefest - The Manual (Mixtape)
Lyssna på The Manual

3 kommentarer:

tiankr sa...

roligt att du är tillbaka :)

Anonym sa...

Jag är kvar och din blogg är mkt uppskattad

Unknown sa...

Kul att du är tillbaka.
Det vore väldigt uppskattat om du kunde lägga upp låten
Saigon - Contraband

Har letat, men inte hittat den förutom som musikvideo.