torsdag 12 februari 2009

Mario - Emergency Room (Feat. Rihanna)

Passande låttitel. Obehagligt passande. Vad jag har hört så vet man att det var Rihanna som Chris Brown gav sej på nu? Rättegångar och sådant ska dra igång inom kort för att ge Brown ett passande straff.

Rykten flödar även om att Jay-Z ska ha sagt "Chris is a walking dead man. He messed with the wrong crew." Jag kan mycket väl tänka mej att Jay i alla fall tänker så, eller det är nog något man kan vara säker på rättare sagt. Jag kokar lite av ilska själv när jag tänker på hela situationen.

DOWNLOAD Mario - Emergency Room (Feat. Rihanna)

UPDATE: Det är inte Rihanna på låten. Mario får förklara: "This was a rough cut that I was working on and wanted to present it to Rihanna and her record label. Those aren’t Rihanna’s vocals on the song at all. The record was far from done. I’m still proud of the record but want to make sure that the truth is out there."

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller helt med dig! Allt är ju så himla fruktansvärt men om man ska se något positivt så har ju Rihanna några av de största bakom sig.. Jag menar Jay och Kanye och sen lär väl Puff också vara på henens sida! Så Chris får nog akta sig! Jag vet att inte du är världens största Chris Brown-fan men jag var det innan! Det har ju dock ändrats nu kan jag säga, är sjukt förbannad på honom!!!

Anonym sa...

sä äckligt att chris brown fans fortfarande e på hans sida, dem säger att riri förtjänade dt för hon e en bitch...umm ok.

blir arg!!!

karin lil'bridge sa...

Jag blir också arg över att det är så otroligt många Chris-fans som är helt säkra på att Rihanna förtjänade att bli misshandlad. Det är helt sinnessjukt.

Rihanna har nog i stort sett alla på sin sida. Förutom Chris Browns 13åriga fans då...