lördag 2 maj 2009

Förklaring

Förlåt för att jag är seg. Jag ska inte sluta blogga, men jag kommer troligtvis lämna den här bloggen inom kort och starta en ny med ett par andra. Och den bloggen kommer bli så jävla bra. Planering is in the works. Det kanske tar ett litet tag innan den andra kommer upp, men inte alltför länge! Tills dess får ni nöja er med sporadiska inlägg här.

Anledningen till att jag ska börja på ny kula är för att jag vill göra mer än att bara skriva kort om nya låtar och videos. Den nya sidan kommer innehålla allt som har funnits här, samt mycket mycket mer. Det kommer verkligen bli toppen. Och så är jag lite confused över det här med ipred, jag vet inte om jag vågar lägga upp låtar för nedladdning? Och det är ju lite hela grejen med den här bloggen. Den nya kommer inte innehålla så mycket illegal nedladdning, men alla nya låtar, videos, nyheter osv osv kommer att läggas upp på något sätt. Så, fortsätt titta in här. Jag ska försöka att fortsätta att uppdatera här tills den nya kommer igång.

Peace.

2 kommentarer:

tiankr sa...

låter grymt

Anonym sa...

när börjar det nya projektet?